Stand-up comedy Litkai Gergely konferansziéval
A Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy stb. a dél-kelet-európai régióban kizárólagos hirdetésszervezőjének előadása. A görög guru Magyarországon.
Jó Karácsonyunk lesz az idén? Kik és hogyan tájékozódnak és vásárolnak az interneten az e-kereskedelem ünnepére? A Kirakat.hu és az Ipsos reprezentatív kutatása az eladóként és vevőként is zsebbe vágó kérdésekről.
Ravasz e-kereskedő és marketingkampánya. Médiahack-től SEO-n át PPC-hirdetésekig. De hogy jött ki a 2 Forint?
Öntanuló marketingszoftver és a lehetséges távlatok bemutatása
Az online reklámtorta mintegy 4 milliárdos szeletét jelentő listinget boncolgatja a hazai digitális világ egyik legismertebb szereplője.
A barkácsáruház a klasszikus médiában megszokott mozgóképes formátumot megtartotta, de teljesen újra is értelmezte új webáruházának bevezető online hirdetésében.
Paradoxon-e a non-profit e-kereskedelem? Az ellentmondást feloldja az UNICEF.
Villámelőadás arról, hogyan vetődik rá a PUMA "offline" márkaként az online-ra, és használja ki bármilyen beruházás nélkül a számára új értékesítési terepet.
Olyan szakemberek osztják meg egymással és a közönséggel a tapasztalataikat, akik a hagyományos márkák marketingjében betöltött pozíciójukat hagyták ott, hogy az e-commerce-re váltsanak.
Hogyan jut el egy e-kereskedő az offline mass media reklámeszközökig? Mik a fordulópontok? Milyen offline eszközöket vet be, és miért? Mi az eredménye? Ezekre a kérdésekre válaszol a Netrisk ügyvezető igazgatója.
A márka- és lojalitásépítés egyik kiemelt eszközévé válik az interneten a zene, amiért továbbra sem online zeneáruházakban fizetnek a fogyasztók. De akkor hol?
Avagy ahol az online és az offline eladás összeér
Mi késztet egy magát internetes hirdetésekből sikeresen felépítő céget arra, hogy figyelmét, erőforrásait az e-kereskedelem felé fókuszálja? - erről tart előadást az online média fenegyereke, Holman Endre
eBay-től Brands4Friends-ig: beszámoló 10 év online piaci tapasztalatról és számos e-ker nagyvállalat sikeréhez vezető útról a közösségi kuponozással a magyar piacra is belépő üzletembertől.
Hogyan terjesztette ki és építette fel a Facebookon a legnagyobb hazai online áruház az értékesítési csatornáját. Az előadást a 2010-ben az Év Internetes Kereskedője címet elnyerő Bookline vezérigazgatója tartja.
"Nice to have" közösségi média és hatékonyság? A két dolgot a legritkább esetben szokták egyszerre említeni. Pedig a Vatera kampánya fődíjas lett a hatékonysági - azaz a marketing Oscar - díjátadón. A kampány social média marketing részéről a neo duó ad elő.
Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.
további részletek »BelistázásA belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.
további részletek »Közösségi vásárlásA közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.
további részletek »