Kérjük, figyelje a híreket.
09:20

E-LŐSZÓ ÉS BEHANGOLÓ

Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista

Stand-up comedy Litkai Gergely konferansziéval

Kapcsolódó anyagok:
09:30

DISPLAY ADVERTISING IS DEAD. LONG LIVE DISPLAY ADVERTISING!

Odysseas Ntotsikas | Thinkdigital, founder, CEO

A Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy stb. a dél-kelet-európai régióban kizárólagos hirdetésszervezőjének előadása. A görög guru Magyarországon.

Kapcsolódó anyagok:
10:10

TUDOM, MIT FOGTOK VENNI IDÉN KARÁCSONYKOR!

Szigetvári József | Sanoma, internet lapigazgató

Jó Karácsonyunk lesz az idén? Kik és hogyan tájékozódnak és vásárolnak az interneten az e-kereskedelem ünnepére? A Kirakat.hu és az Ipsos reprezentatív kutatása az eladóként és vevőként is zsebbe vágó kérdésekről.

Kapcsolódó anyagok:
10:15

LEAD-ET 2 FORINTÉRT?

Perger Péter | Netpincér, ügyvezető

Ravasz e-kereskedő és marketingkampánya. Médiahack-től SEO-n át PPC-hirdetésekig. De hogy jött ki a 2 Forint?

Kapcsolódó anyagok:
10:35

ÉLTANULÓ WEBÁRUHÁZ

Várkonyi Máté | Gravity R&D ltd., business development manager

Öntanuló marketingszoftver és a lehetséges távlatok bemutatása

Kapcsolódó anyagok:
10:40

Kávészünet

11:05

LISTING: A REKLÁMKÖLTÉS NAGY RÉSZE AZ E-KER CÉGEKNÉL LANDOL

Peresztegi Zoltán | Jófogás.hu / Schibsted Classified Media Hungary, ügyvezető

Az online reklámtorta mintegy 4 milliárdos szeletét jelentő listinget boncolgatja a hazai digitális világ egyik legismertebb szereplője.

Kapcsolódó anyagok:
11:25

FORGALOMTERELÉS VIDEÓHIRDETÉSSEL

Sáfrány Katalin | Praktiker, online szolgáltatások osztályvezető

A barkácsáruház a klasszikus médiában megszokott mozgóképes formátumot megtartotta, de teljesen újra is értelmezte új webáruházának bevezető online hirdetésében.

Kapcsolódó anyagok:
11:30

E-KERESKEDELEM-E?

Cseh Henriett | UNICEF, marketing és sales manager

Paradoxon-e a non-profit e-kereskedelem? Az ellentmondást feloldja az UNICEF.

Kapcsolódó anyagok:
11:35

E-KERESKEDELMI RECEPTEK EGY NEMZETKÖZI MÁRKA BOSZORKÁNYKONYHÁJÁBÓL

Nemeskéry Zsuzsanna | PUMA Hungária Kft., kereskedelmi vezető

Villámelőadás arról, hogyan vetődik rá a PUMA "offline" márkaként az online-ra, és használja ki bármilyen beruházás nélkül a számára új értékesítési terepet.

Kapcsolódó anyagok:
11:40

e-KEREKASZTAL BESZÉLGETÉS - MÁRKA NAGYKUTYÁKBÓL E-KER-IPARI SZALONNA?

Ajtony Csaba | allegoup.hu Kft., regionális marketing vezető
Kónya Krisztián | Petnet.hu, ügyvezető
Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Méth Barbara | Bookline.hu Nyrt., marketing igazgató
Palocsay Géza | arukereso.hu Kft., értékesítési igazgató

Olyan szakemberek osztják meg egymással és a közönséggel a tapasztalataikat, akik a hagyományos márkák marketingjében betöltött pozíciójukat hagyták ott, hogy az e-commerce-re váltsanak.

12:30

Ebédszünet

13:20

BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT

Haraszti Zsolt | Netrisk Kft., ügyvezető

Hogyan jut el egy e-kereskedő az offline mass media reklámeszközökig? Mik a fordulópontok? Milyen offline eszközöket vet be, és miért? Mi az eredménye? Ezekre a kérdésekre válaszol a Netrisk ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó anyagok:
13:40

ZENEÁRUHÁZ ÁRUHÁZ NÉLKÜL?

Benda Gergely | Universal Music Hungary, ügyvezető

A márka- és lojalitásépítés egyik kiemelt eszközévé válik az interneten a zene, amiért továbbra sem online zeneáruházakban fizetnek a fogyasztók. De akkor hol?

Kapcsolódó anyagok:
14:00

KUPONLINE

Besenyei Kálmán | napiakciok.hu, ügyvezető

Avagy ahol az online és az offline eladás összeér

Kapcsolódó anyagok:
14:20

MÉDIAVÁLLALKOZÁS ARCCAL AZ E-KERESKEDELEM FELÉ

Holman Endre | Generál Média Kft, ügyvezető

Mi késztet egy magát internetes hirdetésekből sikeresen felépítő céget arra, hogy figyelmét, erőforrásait az e-kereskedelem felé fókuszálja? - erről tart előadást az online média fenegyereke, Holman Endre

Kapcsolódó anyagok:
14:40

Kávészünet

14:55

KRITIKUS SIKERTÉNYEZŐK AZ E-KERESKEDELMI CÉGEKNÉL

Heissam Hartmann | Rebate Networks , kelet-európai alelnök

eBay-től Brands4Friends-ig: beszámoló 10 év online piaci tapasztalatról és számos e-ker nagyvállalat sikeréhez vezető útról a közösségi kuponozással a magyar piacra is belépő üzletembertől.

15:35

FACEBOOKLINE A PÉNZFORRÁS

Starcz Ákos | Bookline Nyrt., vezérigazgató

Hogyan terjesztette ki és építette fel a Facebookon a legnagyobb hazai online áruház az értékesítési csatornáját. Az előadást a 2010-ben az Év Internetes Kereskedője címet elnyerő Bookline vezérigazgatója tartja.

Kapcsolódó anyagok:
15:55

EFFIE-NAGYDÍJ AZ ELSŐ HAZAI REAL-TIME KÖZÖSSÉGI SZAPPANOPERÁNAK

Ács Mihály | Neo Interactive Kft., senior copywriter
Tősér-Keszte Dóra | Neo Interactive Kft., account director

"Nice to have" közösségi média és hatékonyság? A két dolgot a legritkább esetben szokták egyszerre említeni. Pedig a Vatera kampánya fődíjas lett a hatékonysági - azaz a marketing Oscar - díjátadón. A kampány social média marketing részéről a neo duó ad elő.

Kapcsolódó anyagok:
16:15

Kávészünet

16:30

KEREKASZTAL BESZÉLGETÉS - BIZALOM-MARKETING AZ INTERNETES KERESKEDELEMBEN

Beck László | Medián, kutatási igazgató
Csupor Erik | allegroup.hu Kft. (Vatera, TeszVesz, OtoMoto) , ügyvezető
Dr. Rékassy Balázs | Pfizer Hungary, közkapcsolati, stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgató
Haraszti Zsolt | Netrisk Kft., ügyvezető
Kis Ervin Egon | Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, elnök
Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Kapcsolódó anyagok:
17:15

KONFERENCIAZÁRÁS

Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Alibaba

Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.

további részletek »Belistázás

A belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.

további részletek »Közösségi vásárlás

A közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579