Kérjük, figyelje a híreket.
09:20

E-LŐSZÓ ÉS BEHANGOLÓ

Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista

Stand-up comedy Litkai Gergely konferansziéval

Kapcsolódó anyagok:
09:30

DISPLAY ADVERTISING IS DEAD. LONG LIVE DISPLAY ADVERTISING!

Odysseas Ntotsikas | Thinkdigital, founder, CEO

A Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy stb. a dél-kelet-európai régióban kizárólagos hirdetésszervezőjének előadása. A görög guru Magyarországon.

Kapcsolódó anyagok:
10:10

TUDOM, MIT FOGTOK VENNI IDÉN KARÁCSONYKOR!

Szigetvári József | Sanoma, internet lapigazgató

Jó Karácsonyunk lesz az idén? Kik és hogyan tájékozódnak és vásárolnak az interneten az e-kereskedelem ünnepére? A Kirakat.hu és az Ipsos reprezentatív kutatása az eladóként és vevőként is zsebbe vágó kérdésekről.

Kapcsolódó anyagok:
10:15

LEAD-ET 2 FORINTÉRT?

Perger Péter | Netpincér, ügyvezető

Ravasz e-kereskedő és marketingkampánya. Médiahack-től SEO-n át PPC-hirdetésekig. De hogy jött ki a 2 Forint?

Kapcsolódó anyagok:
10:35

ÉLTANULÓ WEBÁRUHÁZ

Várkonyi Máté | Gravity R&D ltd., business development manager

Öntanuló marketingszoftver és a lehetséges távlatok bemutatása

Kapcsolódó anyagok:
10:40

Kávészünet

11:05

LISTING: A REKLÁMKÖLTÉS NAGY RÉSZE AZ E-KER CÉGEKNÉL LANDOL

Peresztegi Zoltán | Jófogás.hu / Schibsted Classified Media Hungary, ügyvezető

Az online reklámtorta mintegy 4 milliárdos szeletét jelentő listinget boncolgatja a hazai digitális világ egyik legismertebb szereplője.

Kapcsolódó anyagok:
11:25

FORGALOMTERELÉS VIDEÓHIRDETÉSSEL

Sáfrány Katalin | Praktiker, online szolgáltatások osztályvezető

A barkácsáruház a klasszikus médiában megszokott mozgóképes formátumot megtartotta, de teljesen újra is értelmezte új webáruházának bevezető online hirdetésében.

Kapcsolódó anyagok:
11:30

E-KERESKEDELEM-E?

Cseh Henriett | UNICEF, marketing és sales manager

Paradoxon-e a non-profit e-kereskedelem? Az ellentmondást feloldja az UNICEF.

Kapcsolódó anyagok:
11:35

E-KERESKEDELMI RECEPTEK EGY NEMZETKÖZI MÁRKA BOSZORKÁNYKONYHÁJÁBÓL

Nemeskéry Zsuzsanna | PUMA Hungária Kft., kereskedelmi vezető

Villámelőadás arról, hogyan vetődik rá a PUMA "offline" márkaként az online-ra, és használja ki bármilyen beruházás nélkül a számára új értékesítési terepet.

Kapcsolódó anyagok:
11:40

e-KEREKASZTAL BESZÉLGETÉS - MÁRKA NAGYKUTYÁKBÓL E-KER-IPARI SZALONNA?

Ajtony Csaba | allegoup.hu Kft., regionális marketing vezető
Kónya Krisztián | Petnet.hu, ügyvezető
Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Méth Barbara | Bookline.hu Nyrt., marketing igazgató
Palocsay Géza | arukereso.hu Kft., értékesítési igazgató

Olyan szakemberek osztják meg egymással és a közönséggel a tapasztalataikat, akik a hagyományos márkák marketingjében betöltött pozíciójukat hagyták ott, hogy az e-commerce-re váltsanak.

12:30

Ebédszünet

13:20

BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT

Haraszti Zsolt | Netrisk Kft., ügyvezető

Hogyan jut el egy e-kereskedő az offline mass media reklámeszközökig? Mik a fordulópontok? Milyen offline eszközöket vet be, és miért? Mi az eredménye? Ezekre a kérdésekre válaszol a Netrisk ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó anyagok:
13:40

ZENEÁRUHÁZ ÁRUHÁZ NÉLKÜL?

Benda Gergely | Universal Music Hungary, ügyvezető

A márka- és lojalitásépítés egyik kiemelt eszközévé válik az interneten a zene, amiért továbbra sem online zeneáruházakban fizetnek a fogyasztók. De akkor hol?

Kapcsolódó anyagok:
14:00

KUPONLINE

Besenyei Kálmán | napiakciok.hu, ügyvezető

Avagy ahol az online és az offline eladás összeér

Kapcsolódó anyagok:
14:20

MÉDIAVÁLLALKOZÁS ARCCAL AZ E-KERESKEDELEM FELÉ

Holman Endre | Generál Média Kft, ügyvezető

Mi késztet egy magát internetes hirdetésekből sikeresen felépítő céget arra, hogy figyelmét, erőforrásait az e-kereskedelem felé fókuszálja? - erről tart előadást az online média fenegyereke, Holman Endre

Kapcsolódó anyagok:
14:40

Kávészünet

14:55

KRITIKUS SIKERTÉNYEZŐK AZ E-KERESKEDELMI CÉGEKNÉL

Heissam Hartmann | Rebate Networks , kelet-európai alelnök

eBay-től Brands4Friends-ig: beszámoló 10 év online piaci tapasztalatról és számos e-ker nagyvállalat sikeréhez vezető útról a közösségi kuponozással a magyar piacra is belépő üzletembertől.

15:35

FACEBOOKLINE A PÉNZFORRÁS

Starcz Ákos | Bookline Nyrt., vezérigazgató

Hogyan terjesztette ki és építette fel a Facebookon a legnagyobb hazai online áruház az értékesítési csatornáját. Az előadást a 2010-ben az Év Internetes Kereskedője címet elnyerő Bookline vezérigazgatója tartja.

Kapcsolódó anyagok:
15:55

EFFIE-NAGYDÍJ AZ ELSŐ HAZAI REAL-TIME KÖZÖSSÉGI SZAPPANOPERÁNAK

Ács Mihály | Neo Interactive Kft., senior copywriter
Tősér-Keszte Dóra | Neo Interactive Kft., account director

"Nice to have" közösségi média és hatékonyság? A két dolgot a legritkább esetben szokták egyszerre említeni. Pedig a Vatera kampánya fődíjas lett a hatékonysági - azaz a marketing Oscar - díjátadón. A kampány social média marketing részéről a neo duó ad elő.

Kapcsolódó anyagok:
16:15

Kávészünet

16:30

KEREKASZTAL BESZÉLGETÉS - BIZALOM-MARKETING AZ INTERNETES KERESKEDELEMBEN

Beck László | Medián, kutatási igazgató
Csupor Erik | allegroup.hu Kft. (Vatera, TeszVesz, OtoMoto) , ügyvezető
Dr. Rékassy Balázs | Pfizer Hungary, közkapcsolati, stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgató
Haraszti Zsolt | Netrisk Kft., ügyvezető
Kis Ervin Egon | Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, elnök
Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Kapcsolódó anyagok:
17:15

KONFERENCIAZÁRÁS

Litkai Gergely | Dumaszínház, moderátor, főszerkesztő, humorista
Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Affiliate marketing

A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.

további részletek »Elektronikus kereskedelem

Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.

további részletek »Hűségprogram

Az e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579