Hírek

Gondolkozzunk mindkét oldal fejével - Think Digital!

2010-10-22Soós Gergely

Gondolkozzunk mindkét oldal fejével - Think Digital!

MSN, Windows LiveMessenger, Facebook, Miniclip, LinkedIn, MySpace, RockYou, eBuddy. Mi bennük aközös? Mindnyájan a Think Digital hálózat kizárólagos partnerei a dél-kelet-európai régióban, ahol a Think Digital a leggyorsabban növekvő hirdetési network.

 Aki a fenti óriás médiavállalatok mellett a MediaMind | EyeBlaster digitális reklámkiszolgáló technológia képviselője is Görögországban, Cipruson, Albániában, Bulgáriában és Romániában. A 2006-ban alapított cég rekordsebességgel került szinte monopol helyzetbe Görögországban, és a sikeres üzleti modelljére alapozva kezdett nagyszabású expanzióba először a térség országaiban. Az alapító, Odysseas Ntotsikas most Magyarországra jön, hogy előadást tartson a DotCommerceDay-en.

És hogy mit tudhat egy digitális hirdetési network és adszerver-képviselet az e-kereskedelemről? Meglepően sokat. Hiszen a Think Digital által folytatott üzlet jelenti a kapcsot a hirdetői oldal és a média oldal között. Az adnetwork-ök ismerik és kapcsolatban vannak a reklámozókkal és a reklámmegjelenítőkkel egyaránt. Egyrészt támogatják a média oldal e-kereskedelemmel (is) foglalkozó szereplőit, ráadásul olyan területen – a display hirdetések piacán –, ami nekik nem elsődleges kommunikációs eszközük, sem bevételi forrásuk, tehát ahol elkél számukra a külső szaktudás, bármennyire is profin űzzék amúgy az online marketing egyéb formáit.

Mint ahogy az is egyértelmű, hogy a reklámozói oldal felé is előny, ha olyan felületeken tudják hirdetni a márkáikat, ahol amúgy fizetőképes rétegek tartózkodnak, netán vásárolnak. Márpedig az e-commerce oldalak éppen ilyenek. Ezért aztán a márkamenedzserek, ügynökségek számára is fontos, hogy legyen olyan szereplő, aki integrált tudással, tapasztalatokkal, számokkal rendelkezik arról, hogyan érdemes reklámozni ezeken a speciális website-okon.

Üzleti víziók és gyakorlati tanácsok egyaránt elhangzanak az előadás során, amely a marketingesek és az e-kereskedők számára egyaránt tanulságos lesz.

Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Alibaba

Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.

további részletek »Belistázás

A belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.

további részletek »Közösségi vásárlás

A közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579