A WebShop-Experts csapata már több mint 200 webáruház elindulásánál segédkezett és teszi ezt a mai napig is. Céljuk, hogy segítsenek a magyar kis- és középvállalatoknak kihasználni az elektronikus kereskedelemben rejlő óriási lehetőséget. Partnereiket online piaci szakértelmükkel segítik a hibák elkerülésében, új lehetőségeket mutatnak nekik és támogatják őket a vevőkért folytatott harcban.
Oldal tetejére »A Gemius Európa egyik legnagyobb nemzetközi, online kutatóintézete, mely a hazai piacon 5 év alatt vált az internetes kutatás specialistájává. Professzionális kutatási, elemzői és tanácsadói szolgáltatást nyújtunk weboldal-központú, felhasználó-központú, valamint egyéb fejlett kutatási technológiák eredményeire alapozva. A konferencián szeretnénk betekintést nyújtani az „E-kereskedelem 2009 – trendek és attitűdök” című, 13 közép-kelet-európai ország e-kereskedelmének helyzetét összehasonlító, átfogó tanulmányunkba. Bízunk benne, hogy érdeklődéssel fogadják, hiszen a KKE régió e-kereskedelmét ilyen szempontok szerint részletesen elemző analízisünk jelenleg egyedülálló a piacon. (www.gemius.hu)
Oldal tetejére »Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.
további részletek »BelistázásA belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.
további részletek »Közösségi vásárlásA közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.
további részletek »