A WebShop-Experts csapata már több mint 200 webáruház elindulásánál segédkezett és teszi ezt a mai napig is. Céljuk, hogy segítsenek a magyar kis- és középvállalatoknak kihasználni az elektronikus kereskedelemben rejlő óriási lehetőséget. Partnereiket online piaci szakértelmükkel segítik a hibák elkerülésében, új lehetőségeket mutatnak nekik és támogatják őket a vevőkért folytatott harcban.
Oldal tetejére »A Gemius Európa egyik legnagyobb nemzetközi, online kutatóintézete, mely a hazai piacon 5 év alatt vált az internetes kutatás specialistájává. Professzionális kutatási, elemzői és tanácsadói szolgáltatást nyújtunk weboldal-központú, felhasználó-központú, valamint egyéb fejlett kutatási technológiák eredményeire alapozva. A konferencián szeretnénk betekintést nyújtani az „E-kereskedelem 2009 – trendek és attitűdök” című, 13 közép-kelet-európai ország e-kereskedelmének helyzetét összehasonlító, átfogó tanulmányunkba. Bízunk benne, hogy érdeklődéssel fogadják, hiszen a KKE régió e-kereskedelmét ilyen szempontok szerint részletesen elemző analízisünk jelenleg egyedülálló a piacon. (www.gemius.hu)
Oldal tetejére »A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.
további részletek »Elektronikus kereskedelemAz elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.
további részletek »HűségprogramAz e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).
további részletek »