Stand-up comedy Litkai Gergely konferansziéval
A Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy stb. a dél-kelet-európai régióban kizárólagos hirdetésszervezőjének előadása. A görög guru Magyarországon.
Jó Karácsonyunk lesz az idén? Kik és hogyan tájékozódnak és vásárolnak az interneten az e-kereskedelem ünnepére? A Kirakat.hu és az Ipsos reprezentatív kutatása az eladóként és vevőként is zsebbe vágó kérdésekről.
Ravasz e-kereskedő és marketingkampánya. Médiahack-től SEO-n át PPC-hirdetésekig. De hogy jött ki a 2 Forint?
Öntanuló marketingszoftver és a lehetséges távlatok bemutatása
Az online reklámtorta mintegy 4 milliárdos szeletét jelentő listinget boncolgatja a hazai digitális világ egyik legismertebb szereplője.
A barkácsáruház a klasszikus médiában megszokott mozgóképes formátumot megtartotta, de teljesen újra is értelmezte új webáruházának bevezető online hirdetésében.
Paradoxon-e a non-profit e-kereskedelem? Az ellentmondást feloldja az UNICEF.
Villámelőadás arról, hogyan vetődik rá a PUMA "offline" márkaként az online-ra, és használja ki bármilyen beruházás nélkül a számára új értékesítési terepet.
Olyan szakemberek osztják meg egymással és a közönséggel a tapasztalataikat, akik a hagyományos márkák marketingjében betöltött pozíciójukat hagyták ott, hogy az e-commerce-re váltsanak.
Hogyan jut el egy e-kereskedő az offline mass media reklámeszközökig? Mik a fordulópontok? Milyen offline eszközöket vet be, és miért? Mi az eredménye? Ezekre a kérdésekre válaszol a Netrisk ügyvezető igazgatója.
A márka- és lojalitásépítés egyik kiemelt eszközévé válik az interneten a zene, amiért továbbra sem online zeneáruházakban fizetnek a fogyasztók. De akkor hol?
Avagy ahol az online és az offline eladás összeér
Mi késztet egy magát internetes hirdetésekből sikeresen felépítő céget arra, hogy figyelmét, erőforrásait az e-kereskedelem felé fókuszálja? - erről tart előadást az online média fenegyereke, Holman Endre
eBay-től Brands4Friends-ig: beszámoló 10 év online piaci tapasztalatról és számos e-ker nagyvállalat sikeréhez vezető útról a közösségi kuponozással a magyar piacra is belépő üzletembertől.
Hogyan terjesztette ki és építette fel a Facebookon a legnagyobb hazai online áruház az értékesítési csatornáját. Az előadást a 2010-ben az Év Internetes Kereskedője címet elnyerő Bookline vezérigazgatója tartja.
"Nice to have" közösségi média és hatékonyság? A két dolgot a legritkább esetben szokták egyszerre említeni. Pedig a Vatera kampánya fődíjas lett a hatékonysági - azaz a marketing Oscar - díjátadón. A kampány social média marketing részéről a neo duó ad elő.
A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.
további részletek »Elektronikus kereskedelemAz elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.
további részletek »HűségprogramAz e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).
további részletek »