Hírek

Meghalt a Banner, éljen a Banner!

2010-11-12Nagy András

Meghalt a Banner, éljen a Banner!Az internetes oldalakról jól ismert bannerek - még nyakatekertebben: display hirdetések - temetése igencsak korai. A tartalmi és formai gazdagság új szintje (gondoljunk csak a videós megoldásokra), a targetálási lehetőségek fejlődése, a médiafelületekre történő valós idejű licitek megvalósítása és a közösségi média új lendületet ad a digitális hirdetés legrégebbi formájának.

 

Példának álljon néhány olyan kurrens online display hirdetési terület, melynek e-kereskedelmi aspektusa is van

- A display hirdetések szerepe a már megkezdett vásárlási folyamat során.

- Viselkedés alapú targetálás.

- Közösségi kereskedelem

- Bannerben történő értékesítés.

- Kereső- és display hirdetések együttes (egymásra hatást figyelembe vevő) mérése.

A hirdetési forma izgalmas jövőjén keresztül a Thinkdigital első embere, Odysseas Ntotsikas navigálja majd a hallgatóságot a DotCommerceDay-en, karakterisztikus példákat felhozva a világ minden tájáról.

Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Alibaba

Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.

további részletek »Belistázás

A belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.

további részletek »Közösségi vásárlás

A közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579