Hírek

Sikeresen debütált a DotCommerceDay marketingkonferencia, melynek előadásai már letölthetőek

2010-12-06

Sikeresen debütált a DotCommerceDay marketingkonferencia, melynek előadásai már letölthetőekKereken 200 fő regisztrált az idén debütáló rendezvényre, amely az e-kereskedelemmel kapcsolatos marketingkérdésekre keresett választ. Akik viszont nem tudtak ott lenni, most letölthetik a számukra érdekes prezentációkat a Program menüpont alatt. Az alábbiakban össze is foglaljuk az egyes előadások témáit.

Tudósítások és vélemények a DotCommerceDay-ről

2010-11-28

Tudósítások és vélemények a DotCommerceDay-rőlAz első alkalommal megrendezett DotCommerceDay-ről a Digibiz.hu és a Terepnapló is részletesen beszámol. A következő válogatás az első véleményekből és tudósításokból szemezget.

Kövesd élőben a DotCommerceDay-t!

2010-11-25

A konferenciáról Merras közvetít #DCD tag-gel.

Meghalt a Banner, éljen a Banner!

2010-11-12Nagy András

Meghalt a Banner, éljen a Banner!Az internetes oldalakról jól ismert bannerek – még nyakatekertebben: display hirdetések – temetése igencsak korai. A tartalmi és formai gazdagság új szintje (gondoljunk csak a videós megoldásokra), a targetálási lehetőségek fejlődése, a médiafelületekre történő valós idejű licitek megvalósítása és a közösségi média új lendületet ad a digitális hirdetés legrégebbi formájának.

Peresztegi Zoltán visszatér

2010-11-09Nagy András

Peresztegi Zoltán visszatérA Forma-1 rajongókon kívül is sokan emlékeznek még Palik László alapkérdésére: „Hova tűnt Damon Hill?” Nos, ugyanezt a kérdést tehettük fel Peresztegi Zoltánnal, a hazai online világ egyik vezető pilótájával, a 2007-ben indult Google Magyarország első vezetőjével kapcsolatban. Jó hírünk van: Peresztegi Zoltán visszatér.

Kritikus sikertényezők az e-kereskedelmi cégeknél

2010-11-05Sitku Eleonóra

Kritikus sikertényezők az e-kereskedelmi cégeknél500%-os növekedés a felhasználók számában 2 év alatt, 170%-os üzletág növekedés 1 év alatt, 45 millió aktív felhasználó 2009-ben – ezek az amerikai adatok az online kuponozásról. Mégis mi lehet az elképesztő növekedés hátterében?

Tiszta Amerika: megérkeztek a beszállítói online kuponok

2010-10-26Nagy András

Tiszta Amerika: megérkeztek a beszállítói online kuponokPár hónapja még arról szóltak a hírek, hogy végre Magyarországon is meghonosodni látszik az online kuponozás az FMCG szektorban. Az események azóta hihetetlenül felgyorsultak ezen a piacon. Ez azt is jelenti, hogy előbb-utóbb felzárkózunk az olyan nagy online kuponozó nemzetekhez, mint például az Amerikai Egyesült Államok.

Megcsalatás és bosszú a legsikeresebb hazai social médiás kampányban

2010-10-22Nagy András

Megcsalatás és bosszú a legsikeresebb hazai social médiás kampánybanA vezető hazai e-kereskedelmi szolgáltató számára csak a száraz számok, az eredmények és a konverzió fontos. Éppen ezért kapta fel a szakma a fejét a 2009-es „Megcsal a férjem” kampányra, mely valódi emberi érzelmekről szólt – és valóban az emberekkel, a közösséggel kommunikált.

Gondolkozzunk mindkét oldal fejével - Think Digital!

2010-10-22Soós Gergely

Gondolkozzunk mindkét oldal fejével - Think Digital!MSN, Windows Live Messenger, Facebook, Miniclip, LinkedIn, MySpace, RockYou, eBuddy. Mi bennük a közös? Mindnyájan a Think Digital hálózat kizárólagos partnerei a dél-kelet-európai régióban, ahol a Think Digital a leggyorsabban növekvő hirdetési network. Aki a fenti óriás médiavállalatok mellett a MediaMind | EyeBlaster digitális reklámkiszolgáló technológia képviselője is Görögországban, Cipruson, Albániában, Bulgáriában és Romániában. A 2006-ban alapított cég rekordsebességgel került szinte monopol helyzetbe Görögországban, és a sikeres üzleti modelljére alapozva kezdett nagyszabású expanzióba először a térség országaiban. Az alapító, Odysseas Ntotsikas most Magyarországra jön, hogy előadást tartson a DotCommerceDay-en.

Pénz a Facebook-ból? Ez most komoly?

2010-09-23Nagy András

Pénz a Facebook-ból? Ez most komoly?A buzzword-ök toplistájának vezető helyét foglalja el, és minden bizonnyal esélyes a „hall of fame” örökös tagságra a lassan (dehogy lassan, gyorsan) kontinens méretűre duzzadó közösségi portál, a Facebook. Az oldalon ismerőseinkkel tarthatjuk a kapcsolatot, játszhatunk, vagy – ha vállalatként lépünk fel – komoly pénzeket költhetünk, nem is haszontalanul. De pénzt keresni – azt azért nem. Vagy mégis?

Potenciális vásárló 2 Ft-ért

2010-09-23Nagy András

Potenciális vásárló 2 Ft-értNem csalás, nem ámítás. A Netpincérnek átlagosan ennyibe került a site-ra hozni a látogatókat a legutóbbi Torkos Csütörtök kampányában. Hozzávalók: kiváló értékajánlat, figyelemfelkeltő kreatívok a megfelelő helyeken, az optimális üzleti- és médiakonstrukciók fáradhatatlan felkutatása.

Sikeres online kampány dekopírfűrésszel

2010-09-21Nagy András

Sikeres online kampány dekopírfűrésszelAz offline marketingkommunikációban kipróbált megoldásokat, elsősorban a márkaépítésen keresztül vezető értékesítési taktikákat ültette át az online gyakorlatba a Praktiker 2009-ben induló webboltjának bevezetéséhez. A kampány innovatív videó-bannerekre épült.

Online üzlet webáruház nélkül

2010-09-16Nagy András

Online üzlet webáruház nélkülEgy biztos: valamit, valakinek, valahogyan minden vállalkozás szeretne eladni – az online, mint értékesítési csatorna szerepe pedig egyértelműen nő.

Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Affiliate marketing

A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.

további részletek »Elektronikus kereskedelem

Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.

további részletek »Hűségprogram

Az e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579