Kétszázan látogattak el az első DotCommerceDay-re, melyről a Digibiz.hu és a Terepnapló is igen részletesen beszámol. A következő válogatás az első véleményekből és tudósításokból szemezget.
“Csodálatos helyszínen, a Boscolo hotel aulájában volt az első Dotcommerce Day, amit a Neo Interactive és a Kreatív közösen szervezett. Szerintünk nagyon jó volt a rendezvény, mert érdekes volt a program, különleges a helyszín, kifejezetten finom az ebéd és a kávészünetekben felszolgált édesség, sósság, de mi elfogultak vagyunk.”
Megszelídítették az e-kereskedelmet (Kreatív Online)
“Litkait már "hírből ismertem" mint konferencia "műsorvezető", viszont most már első kézből meg tudom erősíteni a rá hivatkozó kollégák véleményét, nagyon jól gördítette előre az eseményeket, és tartotta fenn a vendégek figyelmét az előadások között.”
DotCommerceDay – Konferencia beszámoló (Terepnapló.freeblog.hu)
“Litkai ellopta a show-t a mai dotcommerce napon. Amúgy színvonalas és érdekes volt a konferencia. Gratula a szervezőknek!”
Sziebig Péter – Twitter hozzászólás
“A NEO interaktív és a Kreatív csoport által rendezett DotCommerceDay online-üzleti konferencia tehát jó hangulatban indult. Az első előadó Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital alapítója és ügyvezetője, aki többek között a Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy szolgáltatások kizárólagos hirdetésszervezője a dél-kelet-európai régióban. Ntotsikas elmondta, hogy a bannerekre kevesen klikkelnek, aki viszont kattint, az mániákusan teszi, a statisztikákból ugyanis az derül ki, hogy az összes klikk felét mindössze 6%-nyi felhasználó generálja. Ntotsikas olyan interaktív bannereket ajánl, amelyek egy érdekes ötleten alapuló videóval vonzzák magukra a látogató figyelmét, vírusvideó szerűen működnek és lehetővé teszik a banner megosztását a közösségi hálózatokban.”
DotCommerceDay konferencia – élő tudósítás a Boscolo New York Palace-ból (Digibiz.hu)
“Úgy tűnik, jó ötlet volt házigazdának standup komédiást hívni. Szakad a DotCommerceDay hallgatósága a röhögéstől.”
Kádár Viktor (Tapsihapsi.com)
Tudósítás a Duna Televízió Váltó című műsorában a Rebate Networks előadásával kapcsolatban (videó: 3.20-tól).
A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.
további részletek »Elektronikus kereskedelemAz elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.
további részletek »HűségprogramAz e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).
további részletek »