Kétszázan látogattak el az első DotCommerceDay-re, melyről a Digibiz.hu és a Terepnapló is igen részletesen beszámol. A következő válogatás az első véleményekből és tudósításokból szemezget.
“Csodálatos helyszínen, a Boscolo hotel aulájában volt az első Dotcommerce Day, amit a Neo Interactive és a Kreatív közösen szervezett. Szerintünk nagyon jó volt a rendezvény, mert érdekes volt a program, különleges a helyszín, kifejezetten finom az ebéd és a kávészünetekben felszolgált édesség, sósság, de mi elfogultak vagyunk.”
Megszelídítették az e-kereskedelmet (Kreatív Online)
“Litkait már "hírből ismertem" mint konferencia "műsorvezető", viszont most már első kézből meg tudom erősíteni a rá hivatkozó kollégák véleményét, nagyon jól gördítette előre az eseményeket, és tartotta fenn a vendégek figyelmét az előadások között.”
DotCommerceDay – Konferencia beszámoló (Terepnapló.freeblog.hu)
“Litkai ellopta a show-t a mai dotcommerce napon. Amúgy színvonalas és érdekes volt a konferencia. Gratula a szervezőknek!”
Sziebig Péter – Twitter hozzászólás
“A NEO interaktív és a Kreatív csoport által rendezett DotCommerceDay online-üzleti konferencia tehát jó hangulatban indult. Az első előadó Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital alapítója és ügyvezetője, aki többek között a Facebook, MSN, Myspace, LinkedIn, eBuddy szolgáltatások kizárólagos hirdetésszervezője a dél-kelet-európai régióban. Ntotsikas elmondta, hogy a bannerekre kevesen klikkelnek, aki viszont kattint, az mániákusan teszi, a statisztikákból ugyanis az derül ki, hogy az összes klikk felét mindössze 6%-nyi felhasználó generálja. Ntotsikas olyan interaktív bannereket ajánl, amelyek egy érdekes ötleten alapuló videóval vonzzák magukra a látogató figyelmét, vírusvideó szerűen működnek és lehetővé teszik a banner megosztását a közösségi hálózatokban.”
DotCommerceDay konferencia – élő tudósítás a Boscolo New York Palace-ból (Digibiz.hu)
“Úgy tűnik, jó ötlet volt házigazdának standup komédiást hívni. Szakad a DotCommerceDay hallgatósága a röhögéstől.”
Kádár Viktor (Tapsihapsi.com)
Tudósítás a Duna Televízió Váltó című műsorában a Rebate Networks előadásával kapcsolatban (videó: 3.20-tól).
Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.
további részletek »BelistázásA belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.
további részletek »Közösségi vásárlásA közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.
további részletek »