Hírek

Pénz a Facebook-ból? Ez most komoly?

2010-09-23Nagy András

Pénz a Facebook-ból? Ez most komoly?A buzzword-ök toplistájának vezető helyét foglalja el, és minden bizonnyal esélyes a „hall of fame" örökös tagságra a lassan (dehogy lassan, gyorsan) kontinens méretűre duzzadó közösségi portál, a Facebook. Az oldalon ismerőseinkkel tarthatjuk a kapcsolatot, játszhatunk, vagy - ha vállalatként lépünk fel - komoly pénzeket költhetünk, nem is haszontalanul. De pénzt keresni - azt azért nem. Vagy mégis?

Lehetséges - persze a dolog nem egyszerű. Kell hozzá jó ötlet, stratégia egy komoly rajongói bázist felépítéséhez, végül képesség, hogy a rajongói bázist vásárlói közösséggé, vagy egyfajta médiává alakítsuk. Előbbi esetről tanúskodnak a gombamód szaporodó közösségi vásárlási oldalak, illetve a Facebook-on cseperedő vásárlói közösségek.

A közösségi oldalakra célzott kampányokkal felépített rajongói csapat - szaknyelven fogalmazva a „vásárolt média" segítségével felépített „önkéntes média" - továbbértékesítése áll Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója előadásának középpontjában a DotCommerceDay-en. A Bookline az online kereskedelmi piacon is szokatlan intenzitással keresi az új üzleti lehetőségeket, egyebek mellett ebből is ízelítőt nyújt az előadás.

Téma
Az esemény támogatói
Kiemelt támogatók
További támogatók
Koncepció és program
Közös szervezésben
Alibaba

Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.

további részletek »Belistázás

A belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.

további részletek »Közösségi vásárlás

A közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.

további részletek »

helyszín

Boscolo New York Palace Hotel
1073 Budapest
Erzsébet krt. 9-11.
Tel.: (+36 1) 886-6111

kapcsolat

Kreatív Csoport
E-mail cím: matiszkok@kreativ.hu
Tel.: (+36 1) 430-4570
Fax: (+36 1) 430-4579