Nem csalás, nem ámítás. A Netpincérnek átlagosan ennyibe került a site-ra hozni a látogatókat a legutóbbi Torkos Csütörtök kampányában. Hozzávalók: kiváló értékajánlat, figyelemfelkeltő kreatívok a megfelelő helyeken, az optimális üzleti- és médiakonstrukciók fáradhatatlan felkutatása.
Valóban létezik display hirdetés a neten, ami nemcsak megfizethető, de bizonyíthatóan hatékony is? Erre ad egy csattanós választ Perger Péter, a Netpincér ügyvezetőjének előadása a DotCommerceDay-en. Az előadás egyben hasznos útmutató az e-kereskedők és a marketingesek számára a tartalmi hirdetések hatékony és eredményes használatához.
Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.
további részletek »BelistázásA belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.
további részletek »Közösségi vásárlásA közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.
további részletek »