Az offline marketingkommunikációban kipróbált megoldásokat, elsősorban a márkaépítésen keresztül vezető értékesítési taktikákat ültette át az online gyakorlatba a Praktiker 2009-ben induló webboltjának bevezetéséhez. A kampány innovatív videó-bannerekre épült.
És hogy mi ebből a tanulság? Leginkább az, hogy az offline tapasztalatok nagyszerűen hasznosíthatók az online világban, például egy webbolt vásárlói bázisának kialakításában.
Néhány tippet, trükköt és eredményt Sáfrány Katalin, a Praktiker webáruházának vezetője oszt meg velünk prezentációjában a DotCommerceDay-en.
Az előadásból az is kiderül, hogyan használjuk rendeltetésszerűen a dekopírfűrészt az online kampányokban.
Az Alibaba.com világvezető cég a cégközi (B2B) e-kereskedelem területén, és egyúttal az Alibaba Csoport vezető vállalata. Az 1999-ben alapított Alibaba.com vásárlók és beszállítók milliói számára segíti elő az üzletkötést online. A kínai Hangzhouban alapított Alibaba.com több mint 50 városban működtet irodát egész Kínában, Japánban, Koreában, Európában és az Egyesült Államokban.
további részletek »BelistázásA belistázás a kereskedelemi szektor egyik alapvető marketingtechnikája. A hagyományos értékesítési csatornákban a belistázás az áruk nagy kereskedelmi láncokban (pl. hipermarketekben) történő bekerülése „polcra vitele”. Ezzel válik egy termék láthatóvá a széles tömegek számára.
további részletek »Közösségi vásárlásA közösségi vásárlás az interneten fellelhető közösségek együttes fellépésére alapoz. Az azonos érdeklődési körűek jó eséllyel vonzódnak bizonyos termékcsoportokhoz. A közösségi vásárlási alkalmazások erre az együttes vásárlói erőre építenek, mintegy nagybani vásárlóként lépve fel az eladók felé.
további részletek »