Az offline marketingkommunikációban kipróbált megoldásokat, elsősorban a márkaépítésen keresztül vezető értékesítési taktikákat ültette át az online gyakorlatba a Praktiker 2009-ben induló webboltjának bevezetéséhez. A kampány innovatív videó-bannerekre épült.
És hogy mi ebből a tanulság? Leginkább az, hogy az offline tapasztalatok nagyszerűen hasznosíthatók az online világban, például egy webbolt vásárlói bázisának kialakításában.
Néhány tippet, trükköt és eredményt Sáfrány Katalin, a Praktiker webáruházának vezetője oszt meg velünk prezentációjában a DotCommerceDay-en.
Az előadásból az is kiderül, hogyan használjuk rendeltetésszerűen a dekopírfűrészt az online kampányokban.
A Wikipedia szerint az affiliate marketing (a magyar szakirodalomban partnerprogramként is szerepel) egy olyan online marketingtechnika, amelynek során egy üzlet megjutalmazza affiliate partnereit az azok hirdetései erőfeszítései eredményeképpen létrejövő vásárlásokért.
további részletek »Elektronikus kereskedelemAz elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) vagy más néven e-commerce az internet felhasználásával történő áruk eladását, vásárlását, valamint cseréjét jelenti.
további részletek »HűségprogramAz e-kereskedelemben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).
további részletek »